.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تسلیم گردشگران در مازندران شدیم/ دامپروری سنتی در کجور
نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس با اظهار این که تسلیم گردشگران شدیم، نبود برنامه در حوزه گردشگری را از جمله مشکلات استان بیان کرد.

به گزارش شمال نیوز، محمدعلی محسنی بندپی عصر شنبه در نشست با خبرنگاران خام فروشی نفت و وابستگی توسعه کشور به نفت را از جمله مشکلات بیان کرد و گفت: این سبب شد که عملاً به سایر ظرفیت‌ها و درآمدهای کشور توجهی نشود.

وی عدم مدیریت منابع را از جمله چالش‌ها ذکر کرد و گفت: اصلاح ساختار و انضباط بودجه و جداسازی بودجه از نفت ازجمله گام‌های مجلس کنونی است و در لایحه بودجه ۱۴۰۰ و تدوین قانون توسعه دولت‌ها را موظف کردیم که وابستگی به بودجه نفت نداشته باشند.

وی کنترل فرارهای مالیاتی، مالیات بر خانه‌های خالی را از دیگر گام‌های مجلس ذکر کرد و افزود: همسان سازی حقوق بازنشستگان و تخصیص هزار میلیارد تومان برای تقویت صندوق‌های نوآوری و شکوفایی از جمله گام‌های مجلس است.

محسنی تصریح کرد: الزام افراد به پوز بانکی، حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، گفت: به عنوان نمونه ارز تجهیزات دارو فقط به ۲۰ شرکت داده می‌شود و عدم نظارت دولت و مجلس از مشکلات ارز ترجیهی بود.

وی شفافیت آرا را از دیگر تلاش‌های مجلس برشمرد و با اشاره به ۵۰ نطق و تذکر در مجلس ادامه داد: تلاشم براین بوده که طی دو سال گذشته وکیل مردم باشم و منتقد دولت قبلی بودم.

وی با تاکید براینکه دامپروری در بخش کجور باید صنعتی شود، سنتی بودن دامپروری را از مهمترین مشکلات منطقه ذکر کرد و گفت: دامپروری سنتی برای مردم صرفه اقتصادی ندارد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس با اشاره به تخصیص هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای آزادراه تهران شمال، گفت: این اعتبارات جزو شمال محسوب نمی‌شود و باید توزیع اعتبارات اصلاح شود.

وی با اظهار اینکه نوشهر قبل از فرودگاه دوبی باند دو هزار متری داشت، گفت: این درحالی که وضعیت دو فرودگاه قابل قیاس نیست و نتوانستیم از ظرفیت‌ها بهره گیریم.

وی باعنوان اینکه هزار و ۴۵۷ حکم تخریب قطعی تغییر کاربری اراضی وجود دارد، گفت: تاکنون فقط ۴۴ حکم تخریب در استان اجرا شده است و یکی از مشکلات این است که در حوزه منابع طبیعی و محیط زیست، عدم هماهنگی بین دستگاه‌ها اجرایی است.

محسنی بندپی افزایش شاخص‌های اعتبارات غرب مازندران را از جمله رویکردها برشمرد و گفت: باید شاخص‌های منطقه در بخش آب، مسکن، منابع طبیعی و غیره افزایش یابد و دخالت شرق را در غرب استان کاهش دهیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مجلس اختیار حذف و نگهداشتن ارز ترجیهی را به دولت واگذار کرده است، گفت: این درحالی که نباید قیمت اجناس نسبت به شهریور ۱۴۰۰ افزایش پیدا کند.

وی بااظهار اینکه تسلیم گردشگران شدیم، نبود و نداشتن برنامه در حوزه گردشگری را از مهمترین مشکلات در استان مازندران بیان کرد./مهر

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.